Zapytanie ofertowe z dnia 5.05.2016r. dla zamówienia publicznego na usługi pralnicze - Znak sprawy: GZ.2313-5/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (5_05_2016_ogloszenie_uslugi_pralnicze.pdf)Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego na usługi pralnicze Grażyna Klimowicz291 kB1082016-05-05 12:022016-05-05 12:02
Pobierz plik (5_05_2016_formularz_ofertowy_uslugi_pralnicze.pdf)Formularz ofertowy dla zamówienia publicznego na usługi pralnicze Grażyna Klimowicz178 kB1362016-05-05 12:212016-05-05 12:21
Pobierz plik (5_05_2016_umowa_uslugi_pralnicze.pdf)Umowa dla zamówienia publicznego na usługi pralnicze Grażyna Klimowicz213 kB1372016-05-05 12:212016-05-05 12:21

Zapytanie ofertowe z dnia 14.01.2016r. dla zamówienia publicznego na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego i środków dezynfekcyjnych. Zamówienie publiczne poniżej 30 000 euro. Znak sprawy: GZ.2313-1/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (14_01_2016_zapytanie_ofertowe_na_jednorazowa_dostawe_materialow_opatrunkowych_drobnego_sprzetu_medycznego_srodkow_dezynfakcyjnych.pdf)Zapytanie ofertowe na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych, drobnego... Grażyna Klimowicz43 kB1752016-01-14 09:422016-01-14 09:42
Pobierz plik (14_01_2016_zal1_na_jednorazowa_dostawe_materialow_opatrunkowych_drobnego_sprzetu_medycznego_srodkow_dezynfakcyjnych.pdf)Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy na dostawę materiałów opatrunkowych i drobnego Grażyna Klimowicz27 kB1532016-01-14 10:432016-01-14 10:43
Pobierz plik (14_01_2016_zal2_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz27 kB1232016-01-14 10:462016-01-14 10:46
Pobierz plik (14_01_2016_zal3_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik cenowy nr 3 na materiały opatrunkowe i drobny sprzęt medyczny Grażyna Klimowicz29 kB1502016-01-14 10:482016-01-14 10:48
Pobierz plik (14_01_2016_zal4_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik cenowy nr 4 do zapytania ofertowego Środki dezynfekcyjne Grażyna Klimowicz30 kB1112016-01-14 10:502016-01-14 10:50
Pobierz plik (14_01_2016_zal5_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik nr 5 - wzór umowy na dostawę materiałów opatrunkowych... Grażyna Klimowicz32 kB1282016-01-14 10:522016-01-14 10:55
Pobierz plik (14_01_2016_zal6_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik nr 6 - wzór umowy na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz32 kB1172016-01-14 10:542016-01-14 10:54

Zapytanie ofertowe z dnia 4.05.2016r. dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy jaj świeżych klasy I - Znak sprawy: GZ.2313-6//2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (4_05_2016_ogloszenie_na_sukcesywne_dostawy_jaj_świeżych_klasy_I.pdf)Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy jaj świeżych Grażyna Klimowicz352 kB862016-05-04 15:092016-05-04 15:09
Pobierz plik (4_05_2016_formularz_ofertowy_na_sukcesywne_dostawy_jaj_świeżych_klasy_I.pdf)Formularz ofertowy dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy jaj świeżych Grażyna Klimowicz177 kB942016-05-04 15:102016-05-04 15:10
Pobierz plik (4_05_2016_umowa_na_sukcesywne_dostawy_jaj_świeżych_klasy_I.pdf)Umowa dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy jaj świeżych klasy I Grażyna Klimowicz237 kB972016-05-04 15:112016-05-04 15:11

Zapytanie ofertowe z dnia 7.12.2015r. dla zamówienia publicznego na jednorazową dostawę art. papierniczych i biurowych. Zamówienie publiczne poniżej 30 000 euro. Znak sprawy: GZ.2313-33/2015

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (7_12_2015_zapytanie_ofertowe_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Zapytanie ofertowe na jednorazową dostawę art. papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz59 kB1622015-12-08 13:272015-12-08 13:27
Pobierz plik (7_12_2015_zal1_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Załącznik Nr 1 na jednorazową dostawę artykułów papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz26 kB1662015-12-08 13:302015-12-08 13:30
Pobierz plik (7_12_2015_zal2_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Załącznik Nr 2 na jednorazową dostawę artykułów papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz35 kB1742015-12-08 13:382015-12-08 13:38
Pobierz plik (7_12_2015_zal3_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Załącznik Nr 3 na jednorazową dostawę artykułów papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz33 kB1792015-12-08 13:402015-12-08 13:40

Zapytanie ofertowe z dnia 7.12.2015r. dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy pieluchomajtek i wkładek anatomicznych. Zamówienie publiczne poniżej 30 000 euro. Znak sprawy: GZ.2313-36/2015

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (7_12_2015_zapytanie_ofertowe_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Zapytanie ofertowe na sukcesywne dostawy pieluchomajtek i wkładek anatomicznych Grażyna Klimowicz46 kB1672015-12-07 08:302015-12-07 08:30
Pobierz plik (7_12_2015_zal1_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - oferta cenowa za komplet pieluchomajtek Grażyna Klimowicz39 kB1742015-12-07 08:322015-12-07 08:32
Pobierz plik (7_12_2015_zal2_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oferta cenowa za komplet wkładek anatom Grażyna Klimowicz39 kB1672015-12-07 08:342015-12-07 08:34
Pobierz plik (7_12_2015_zal3_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Załącznik nr 3 - wzór umowy Grażyna Klimowicz41 kB1652015-12-07 08:352015-12-07 08:35